Tuesday, January 31, 2012

Rahsia besar lagi !! oh aku.......

Assalamualaikum.......

nk tahu ape die rehsia itu??????
tp mari kita bercerita tentang.........

Anugerah Juara Lagu 26 (AJL 26) ???

heyyy, gile slow nyet nyet kauuuuu...
baru nk update psl AJL kah ??
hahahhaa

xpe lah....
bukan nye penting sangattttttt pun...
sekadar menghiasi ruang hati diary aku je pun...
kira gempaq lah tuu bleh join skaki.. kui3~

btw, aku nk share "conclusion" utk AJL 26 tu je pun...
mariiiiiiiiiiii !!

kita tengok hadiah2 & pemenang utk AJL 26 tuuu....

mane???

ZAZZZzzzzzzzzzzzzzzz.. scroll down lahhhh ! banyak2 scrollllll ;P

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Alhamdulillah, sabar jugak korg ye sbb sudi terjun sampai ke bawah nih ! ;)


ni hah die....


Taddaaaaaaaaa !!


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Juara : Rm35,000 -> Hafiz(AWAN NANO)

Naib Juara : RM 15,000 -> Tiga Suara (BERIBU SESALAN)

Tempat ketiga
: RM12,000 -> Faizal Tahir(KARMA)

Persembahan terbaik
: RM10,000 -> Alyah(KISAH HATI)

Persembahan Vokal terbaik : RM10,000 -> Hafiz(AWAN NANO)

Amboii kauuuuu....
hadiah nk besar2 je kan....
byk gilak duit hampaaaa..


Anyway,,
Tahniah buat yg bernasib baik menang mlm tuuu...
yg x menang tuu,, soba je lah naaaa.. hihiii

Dan kaya lah kau Hafiz AF brapa ntah ! ;P
meh share sini sikit, sbb aku nii budak skola lagik.. hehe

ok, dgn kputusan mlm tuuu,,
aku rase aku dah x gelabah sangat...

sbb nye,
aku SETUJU dah dgn keputusan mlm tuuu....
even xde la minat sgt lagu Juara tuuu...
tp vokal nye agak memikat kalbu aku lah....
die nyanyi dgn penuh perasaan & da buat jiwa aku tersentuh !

tetiba teringat kat semua yg care pasal aku...
tiba tiba jugak rindu dekat diorg !

Ma,, Abah,, kakak2,, adik2,, AwaK ,, & kawan kawan yg ikhlas utk aku!!

Thanks for taking care of me !

Dan dlm pemenang2 kat atas sane tuh,, aku memang suke gile lagu BERIBU SESALAN...
lagu yg penuh pengajaran pada semua insan bernama wanita....

dan aku jadi suke gile gile kat lagu tuu since aku tgk cite ANNISA TV3...
memang kene sangat2 lah dgn lagu tema nihh & jalan cerita nye..

Lagi satu yg aku suka, KISAH HATI...
oh kemonnnnnnnnn, jom lah suka same2 ngn aku...
lagu ni mmg terbaek lahhh !

lagu Faizal plk, KARMA tuuu.. emmm,, biase2 je...
tp ok la die menang.. sbb die ade stail die snirik & vokal nye agak mantap lah jgk..


Kamuuuuuuuuuuuuu,

nk tahu satu rahsia besar aku yg aku sebut awal awal tadi kan??


ok,, sebenar nye.............

Aku suke giler kat Dress berlian yg Jaclyn Victor pakai utk 1st song nye tuu..
seriusssssssssssssssss !

Eh eh. ye ke rahsia besar ?

aku rase dh x jadik rahsia dah pun.. sebab nye aku dah post status kt fb utk hal nih kan kan kannnnnn?

haha ! kalo sape yg berkawan di FB dgn aku, mmg lah tahu. utk yg x knal aku di FB, mmg baru terbongkar lah rahsia ni kan? ok, kira betul la tuuu ayat skema aku tuuu..

RAHSIA BESAR ok.. ;)

AwaK, sy nakkkkk ! nnti kita cari la cardigan nk tutup tempat2 terdedah tuh. haha!
mmg dress tu agak seksi... tp comey !
ntah kenapa aku rase gile2 suka...

kalo korg x suka, x pe lah !
tp jgn lah nk perlekehkan ape yg aku minat plk...
ye lah, mata lain lain,, x kan sama sudut pandangan nye kan?

mungkin korang lbih terpesong ke arah penampilan Hafiz yg agak selekeh mlm tu?

hihiii.. itu lah name nye kreatif... berani kot Hafiz tuuu "bergaya" mcm tuu.. tabik lah !
Fuhhhh !

dan penat lah jari jemari ini mengGoogle kan gambaq Jac mlm tuuu...
tp x berkesan lah...

dan tiba2 terdetik nk print screen je lah kt Youtube, hahahha !

mari tengok hasil editing aku..........







DONE !! comey x?
its quite simple & common lah kot...
cuma ntah kenape, mata nih haaaa...
tergedik2 terlebih suka plk...

tp aku ade jgk member yg sama mata ngn aku, kan cik Iqlima kan??
heeeeeeeeeee~

ok, ade lagi...

mari jenguk !!!!!!!!












ok ok.. terpaksa combine lah kan...
sebab nye nk minimize kan pix Jac kat sini...
aku just nk tunjukkan "kedudukan" BERLIAN yg berkilau2 tuh laaa.. hehe !

SOrry Jac,
i "borrow" ur pix,, sbb u je yg berpeluang pakai dress cun tuuu...
so kat sini u ni dah ala ala model blog i...
heeeeeee~


ok, aku dah selesaiiiiiiiiii membongkar rahsia aku tuh.
so now, tido tyme lah !
sbb esok nk mula keje keras di "site" akuuu...

turun sungai lah aku besok...
harap2 kau lintah, pacat & seagkatan rakyat jelata kau tuh,
xde buat prangai x senonoh la ye..
Aminnnnnnnnnnn....

Sekali lagi,,,

Tahniah utk semua....

Kejayaan bukan lah hanya pada nama yg memenangi,,
tapi hakiki nya,,
Kejayaan adalah utk mereka yg bersungguh dlm usaha gigih nya !

2 comments:

miss cahaya said...

ohho ! sy pun ske akn beribu sesalan itu beserta dgn cerita annisa itu !! sgt3, tahu.
yup, it's not a "big secret" bcz i'm ur friend at fb also la. ngee.. da tgk k.fahah pnye status itu tp ingtkn dress yg satu lg.
purplelicious itu! hee.
rpe2 nye yg tu. ;)

Nfarhah Ismail said...

izniiiii... terharu nye awk asek drop komen sini.. heeeeeeeee...
taw xpe, best kan Annisa tuuu...
iyeeee,, u kan ny fren dekat fb, so u knew that lah kan....
x mau yg pepel tuh.. nk yg biru niii..
auwwwwwww !

Post a Comment

 

~cik flora herself~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal