Tuesday, February 14, 2012

UniMAP menaja drama tv3 ?!!

Salam soreh... hehe !

planning aku petang nih adalah nk belanja makcik aku makan KFC kat kangaq.
meh la sape x malu nk join ! hahhahaa
maklum laa, aku dh nk balik hostel nx week nye,,
so saje je nk bwk die rempit skali...

btw, tu bukan kesah petang ni lah ye..
yg tu aku bercerita pd nx entry....

bila tgk pd tajuk nya,, hampa sume dh bleh agak dah kan cite ape?
utk yg ber"fren" kat fb aku,, kompem tahu punyaaaaaaaa..




Biodata drama yg di taja UniMAP ku,, as per below :


Slot : Akasia

Tajuk : Atas Nama Cinta


( eh ehhh.. tajuk drama nih 100% sama ngn lagu tema blog nih laaa. oh so proud !! )

Pelakon : Fiza Halim, Shah Jazle, SHah Iskandar, & Tasha Shila...

Episod : 1 (13 Feb 2011)



kenai x plakon tuu sume???


ZaZzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz








Starting from yesterday, diorg sume x muncul lagik..
pelakon kanak2 jek yg duk bwk watak diorg....

dan seriussssss.. nmpak mcm agak bosan..
sbb plakon best2 x dek lg time tuhhh...

tungguuuuuuuuuu...
ari ni kot diorg dah jadik besar ?? nnti kannnnn...... (:

pengalaman ptg smalam,,,

errrrrr...... aku terkejut gile bile terpampang lambang UniMAP di kaca TV3...
ingtkn masuk kat TV1 @ TV2 jek... hihiii !

oh tapiii... masuk sebab menaja drama tu rupe nye...
ape yg di taja??
adakan UniMAP "meminjamkan" dewan dewan kuliah kami??
@ pun berkonsepkan kewangan??

oh noooooooooo !!!
baek laaa sedekah kat kami pelajar2 mu ini. hehe !


Xkira lah apa niat tajaan itu,,,,
yang penting x ganggu hidop aku....
haha !!!

at least, naik lah jgk nama UniMAP..
nk kalahkan UM, UKM, UPM...

Bangga plk aku jadik UniMAPians..

upssssssssss

jgn marahhhh.. bkn nk kalahkan korg korg d U yg hebat2...

cuma nk lbih dikenali utk org2 tua di kampung khas nya....
maybe lah kan... andaian aku jek.. haha

sooo, x de lah yg cakap UniMAP terletak di Pahang dah lpas nih.. haha !

Pasang niat yg baik & ikhlas dlm setiap hal,,
bekalan akhirat pasti akan mengiringi...


Aminnnnnnnn !

3 comments:

♥Mis Azielynie ♥ said...

awop eyh...unimap taja tv3?saya nggak fahamm

Nfarhah Ismail said...

taja 1 drama tu je.. byk lg penaja2 laen. one of that adalah unimap lah. haha
lokasi dio kat kangar ni ekpom.
hospital tunku fauziah td ado dlm cito. berat nanang. tepat kito tggal tapok kaki jh tu blako. :P

♥Mis Azielynie ♥ said...

ooo..ok2x....faham sudeyhh :)

Post a Comment

 

~cik flora herself~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal