Friday, November 11, 2011

Tagged & Luv From AwaK ~!

Salam dearieee....

saje nk update blog CiK FLoRa on 11.11.11 yg konon2 nye mcm nice date niii..
ehh,, tp mcm dah masuk 12.11.11 dah nii.. ahhh,, x pe je.. huhu !!

kalo bukak wall fb tuu,, mmg kecoh je laa duk habaq 11.11.11 comey la mcm2 laa...
memang comey pun... saje bebel kt org2 yg post.. sbb aku x post.. titik !! haha

by the way, mcm tajuk kat atas nunnnn,, meh la aku share sikit....

actually, masa muda remaja dlu2,, pnah la aku ni gi sign up tagged tp x layan pun bendalah tuuuuu...

tup2,, skrg niii,, yg aku taw,, LOVE LEVEL aku kat tagged always 100% with Luv.

persoalannya;

x bosan ke si penghantar Luv Luv sgala bagai tu??
ke dah mmg xde keje sangat sangat smpai duk tekan button Luv tu???
x kira laa time gadoh2 manja ke,, gadoh2 x ganas ke,, msti ade je kan update Luv Luv niii... mmg da jadik hobi ke???

upssssssss.. actually aku x taw "PROCEDURE" nk buat Luv2 tu camane...
gelabah je lah !! kot2 mcm layan facebook utk post kat wall org je kot ??
aku pun xtaw... haha !!

Sape si penghantar Luv Luv tu eh???

xde sape dah selain AwaK... dia je kot yg sudi nk layan kerenah akuuu..
smpai kan bnde kecik tu pun dia xkan miss nk keep sending 100% Luv tuuu...

dlm pemerhatian aku lah kan,,,
tiap2 malam,, akan ade laa dkat inbox yahoo mail aku tuuu.. 3 mail/nite.
mean,, 3x antar lah ea utk 1 mlm ??

ok2,, x caye eh?
mcm biase lahh.. ade bukti.. nnti cucu2 nk tgk esok2 kan??
meh nenek uplod siap2 nooooooooo.


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






haa,, see ????

actually,, tadi aku nk delete email2 aku yg da lama terpospon nk delete.. sebelum bertimbun msuk2 smpai aku x nmpk mane email yg penting2 sgt tuuu,, baek aku delete time ade mase free niiii.. skrg di hospital lg ye kwn2.. cuma nye org len tdo,, aku jek bekerja keras mengarang niii.. muahahhaha~

then, tercetus nya idea psl Luv kat tagged ni,, sbb nye berderet2 email tagged tu lahhh.. sbb tu la sempat jek aku g print screen b4 deleting all ! haha....

sebagai bukti je pun... glabah jek !

ok,, kalo di perati kat pix atas tuu,, btul kan,, 3 mail/nite....

(kalo dpt detect laa,, sbb x brapa nk clear kan tuu.. hui huii)

and aku terdelete dah 1 emel utk mlm smlm....
cesssssssssss... x terpikir lg time tuuuu.....

utk ari ni punya Luv Luv tuuu,, kompen x sent to me lg,, sbb nye "penghantar" yg setia tu tgh berjoli sakan ngn geng die.. amboi amboi amboiiii....

asal malam jek, kuar rumah nooooo...
siap lah nnti da jadik laki aku..aku ikat x bagi kuar mlm tanpa aku.. haha !!

gaya Queen Control eh? lantakssssssss laa.. :P

ohhoiiii hoiii.. x paya laa nk cite kat dunia. soal tagged je pun. nk kecoh kecoh plak.

ehem ehemmm... ni diary kot... salu aje aku remind kt korg kan.. kalo mual2 nk muntah,, jgn di terus lagi laaa... kang ade plk yg meluat luat ngn aku..

adoiiiii...x beshhhhhhhh la cenggitu... PEACE yeeee !

PEACE lagiiiiii... ;)

(alahaiii... mcm la ade org nk baca diary aku ni.. so, xde lah nk meluat luat tu kot)
*sedapkan ati* ;P

Mencintai x semestinya Memiliki....

kami berserah pada Mu atas atas perancangan Mu yg di tentukan....

tapi kami berharap impian kami adalah antara perancangan Mu utk kami.....


Amin Ya Rabbi..........

0 comments:

Post a Comment

 

~cik flora herself~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal