Saturday, November 26, 2011

Dia yang di tunggu tunggu~!

Assalamualaikum dan slamat tengah hari buat semuaaaa !

ehem ehem ehem ! ingt x lg entry b4 this? yg bertajuk Menunggu kehadiran seseorg~! tuuuuu.... jenguk la sat kalo x jenguk lg.. haha ! nnti boley compare sesuatu... haha !

alaaaa haiiii,, dlm tengah2 bz giler nak pengsan nihh,, sempat jgk aku gedik2 update blog kan.... x pe ahhhhh... kepuasan diri kot ! hilang sket stresssssssss ! haha...

ok,, Alhamdulillah, syukur sgt ke hadrat Ilahi....penantian itu dah berakhir. si dia telah pun sedikit sebanyak memberi cahaya buat family aku....

xpe lah aku x merasa dlm jarak dekat gilerrrr lg, yg penting, hati ni dah berbahagia d kejauhan utara niiii.. thank you Allah !

so, this entry, yg aku konon2 janji nk update GAMBAR BETUL BETUL PUNYA GAMBAR tuuuuuu,,, aku tengah nk tunaikan la niiii...tapi aku bercerita lah dulu ye... baru syokkkkkk !

yg di tunggu tu kan,, kan aku da mention kat sntry b4 ni tuuu kan....
si bakal baby boy... skarang da jadi,, baby boy je lah ! sbb da slamat keluar dari rahim ibu nya, yakni kakak sulung aku lah....

by the way, this lil boy ni my 5th nephew da.... wahhhh,, asek duk kira anak buah jek kannnnn.... tggu lah abis mengaji skolah niii,, aku nk kira anak snirik plk naaaaaaaa.. haha ! gataiii sikit jekkk.... heeeeeeeeeee~

lebih kurang pukul 8:24 mlm pada 26/11/2011..... the new born slamat lahir @ KBMC.....

Anak awal Muharam............. bukan senang nk kebetulan dgn tarikh hijrah ni kan...

3.5 kg berat nya !! ok, memang berat pun kalo nk banding dgn kakak dan 2 abg nya tuuu.. wuhhuuu !! patut la pipi nye mcm melebar kalo compare ngn siblings dia yg laen...

meh aku tunjukkan si chubby 3.5 tu k..... jenguk jenguk !!!





chubby kan? dan lagi satu, ape yg aku expect mase kt sntry b4 ni tu kannnn,, betul sgt sgt kannnn... asek tdio je keje nye ! haha....

credit to : my sis for "MMS"ing this pix this moning....



ade lagi satu.....meh jenguk lagiiiiii....





aishhhhhhhh... tdo lagik !!! tu diaaaa,, nama lg baby.... hehe !

akan ku update lagi utk confirmation nama tuk new born niii... kata kakak, tunggu lah seminggu dlu, baru gitaw nama dia !

elehhhh,, aku da korek ngn ank buah aku da,,, diorg gitaw da nama yg mama ngn ayah diorg bekenan tuh.. haha ! pecah rahsia.... wekkkkkkkkkkkkkk~

Ya Allah, Thanks atas sinar bahagia yg Kau x putus putus kurniakan kepada kami.....

Semoga kami tidak alpa dengan nikmat & kurnia tuuuu...

Titipkan keberkatanMu bersama kami sepanjang zaman !

0 comments:

Post a Comment

 

~cik flora herself~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal