Sunday, November 20, 2011

Menunggu kehadiran seseorg~!

Assalamualaikum~

dpt jgk aku nk update blog berkarat marat nii di Lab Computer Pusat Pengajian Kejuruteraan Alam Sekitar (PPKAS) terchinta aku niiii... hehe !

Sahabat sahabat tuuuuuuuu,,
tgk tajuk entry aku ni mcm best je kan?
muahahhaha~
perasantan tan tan jek...
menunggu sape eh??

wuhhuuuu !!!
meh aku cite....
aku tgh tggu seorg lelaki....
tetttttt...

lelaki kecik... baby boy mkna kata yg laen nye.. haha !
gelabah jek lebih.. mcm biasa la kn...

tu la aku..
haha !

aku tgh tggu kelahiran sorg lg ank buah aku...
ank buah yg ke-5...
dan jangkaan Doktor nye,, lelaki lah....

tapi sape tahu ketentuan Allah kan?
Sehebat mane Doctor, tak dapat jugak nk lawan takdir Dia...

So,, aku x la yakin sgt,, bakal baby tu adalah BOY...
cuma 80% ke arah itu.. hhuhuhu !

Tggu la aku update next entry when my sis get delivering her birth. hehe !
kalo ikotkan due date nye, next week lah kann...

that's why aku ni gelabah nk book tiket !
haha. mcm nk book flight plak dah haihhh...
trans or mutiara je pun....
x de la nk kalut2 g carik,,
sbb bukan lah musim cuti time aku plan nk blk kg tuuuu...
so, aku assume,, tiket tu pasti ade utk aku...

oh yaaaa...
org len yg beranak pinak, aku yg hepi lebih je kan,....
x pelahhh.. aku x susahkan sape2 pun kan....
i likeeee baby damn much much much....

hopefully Allah kurnia kan rezeki itu tuk Cik FLoRa once da kawen nnti..
Aminnnnn......
nk jadik ibu muda.. nk nk nk...
tapi sy maseh skolah lg lerrrrrrr.. adeiii~

by the way,
aku doakan kakak aku slamat lahir baby nye tu dgn keadaan baek dan senang.....
moga dua dua nye slamat dan sihat sejahtera....
Amin Ya Rabb,,....


kan baby tu belum lahir lagik, so kne la letak pic baby2 google je dlu... huhu!
jenguk bawah la sat... huhu !

nnti da ade gmbr baby tuuu,, aku update lg~



ni lah ghupa kebiasaan baby yg baru lahir...
tido je keje nye... tp malang nye bdk2 yg ade aunty mcm aku...
sbb aku akan buat die bangun !! hahahaha....
sbb aku nk peluk dia.. hui hui huiiii~

kakak plan nk blk kampung on this saturday,,
Dear Allah,
jagalah keselamatannya dan seluruh keluargaku tu nnti...

Tanpa izin Mu, semua perancangan tidak akan berlalu dgn mudah....
Kami mengharap keizinan di iringi keberkatan Mu dlm segala hal !

0 comments:

Post a Comment

 

~cik flora herself~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal