Monday, July 4, 2011

Looking for GCB~!

Looking for GCB~!

Betapa sgt terpengaruh dgn iklan kt tv,, maka aku bersgguh2 mengajak kakak aku ke Mc D terdekat laaa…huhuu!!! Bukan stakat bdk2 jek cpat terpengaruh ok..simptom ni jgk menghantui aku…camane la nk carik ubat kurangkan penyakit tuuu…kalo byk iklan yg aku terpengaruh,, maw bankrap org2 skeliling aku! Haha,..

Bkn lah teringin GCB mane pun,, but teringin nk g Mc D jek…errrrrrrrrr…ye ke?? Kata nk GCB? Haha!
Kebetulan plk,, last week,, aku ade tgk cite Amekaw kt TV3 tuu,, diorg buat game kt Central Square (CS) kat Sg Petani..korg tgk x??? then,,aku ternampak laa ade mc D kt blakang diorg buat game tuuu…
Aku ape lagii,, amik la pluang,, ajak kakak aku yg sgt spoting tuu ke CS wiken niii…
Dia orait aje…sooo,, dia ajak la hasben die turun SP wiken niii…
Wowowowoo~ I Like giler ok…….

Nahh,, aku uplod gambar GCB sbagai bukti…hahahaha…
Mase tu aku ter snap gmbar kakak aku n si kecik, fahim niii…bile tgk balik gmbar2 tu,, terdetik plk nk mengarang & syok snirik kt blog yg sepi nii..huwa3~





Ok,, taddaaa!!! Ni my sis, Norhazila & her son, Fahim Iman….
Kami bertiga amik set GCB ye…sbb aku ni la kan yg kempunan sgt tuuu….
Fahim plk makan fries jek…tu je yg die mampu pegang…haha!






Tu lahh ghupe GCB nyeee…dlm iklan tv,, bapak aaaa mcm best gilak!!
Tp ok je pun…biasa la tuuu…
Indah khabar dari rupa! Tu lumrah nk tarik pelanggan..aku dah kenal sgt..hahakkk…

Tak kisah la khabar dan rupa nya cmana skali pun,,
Yg penting,, aku dah merasai! Anda pulak bagaimana??
Cpat lahhh..rebut peluang yg ada..hahakk…
Haaa,, lg satu..aku terasa unik gilerrr…wakakkaka~
Trademark GCB ni kan UNIQUE….saje jek nk gedik2 unik jgk..ngeeeee~

Jgn bia kan sesuatu yg kita impikan,, berlalu begitu aje..
Cuba lah kejari nye slagi hayat dikandung badan, slagi kudrat masih kuat….
Usaha lah demi gapai sebuah cita yg kita impi…

Jgn pernah mengeluh,, bahkan istighfar byk2 atas kekurangan diri~!
Kerana Dia sedang menguji~!

...... reminder buat diri CiK FLoRa jgk ......

0 comments:

Post a Comment

 

~cik flora herself~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal